طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جلد کتاب طراحی گیمیفیکیشن

کتاب طراحی گیمیفیکیشن

Gamification by Design

معرفی کتاب

طراحی گیمیفیکیشن، اصلی ترین موضوع سایت آقای گیمیفیکیشن است. بعد از ارائه مطالب متفاوت در این موضوع بر آن شدیم تا با ترجمه یکی از مهم ترین کتاب های گیمیفیکیشن به اسم طراحی گیمیفیکیشن اثر گیب زیکرمن گام جدیدی در راستای آموزش گیمیفیکیشن در بین پارسی زبانان برداریم. این کتاب که در تمامی رده بندی های ارائه شده در بدترین حالت جزو ۳ کتاب برتر در زمینه طراحی گیمیفیکیشن قرار دارد.

اثر فاخری است که خواندن آن به تمامی مخاطبان توصیه می کنیم. در پستی دیگر با عنوان «برای شروع گیمیفیکیشن چه کتابی را بخوانم؟» تاکید کرده بودیم که این کتاب، یکی از بنیادی ترین کتاب ها برای طراحی گیمیفیکیشن محسوب می شود و خوشبختانه تمرکز اصلی این کتاب بر روی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل است. طراحی گیمیفیکیشن برای اپلیکیشن های موبایل و همچنین وب سایت ها از موضوعاتی به نسبت جدید در ایران است که امیدواریم سختی های این کار بعد از خواندن این کتاب تا حدود زیادی برای شما عزیزان مرتفع شود.

این کتاب کاملا رایگان بوده و شما می توانید این کتاب را با ذکر منبع به دوستان خود بدهید. برای تهیه این اثر چندین ماه زحمت کشیده شده است تا شما عزیزان در پیاده سازی گیمیفیکیشن خبره شوید. امیدواریم تلاش های ما برای گسترش و آموزش گیمیفیکیشن در ایران، موفقیت آمیز باشند و شاهد پیشرفت روزافزون «تفکر بازی محور» در کشور ایران باشیم.

همچنین دوستان عزیزی که این کتاب را در سایت خود قرار می دهند حتما لینک سایت آقای گیمیفیکیشن را موقع ارائه این اثر ذکر کنند بعد از دوسال از انتشار این کتاب بر آنیم تا یک محتوای ویژه در انتهای مباحث خود کتاب قرار دهیم به همین منظور از شما عزیزان تقاضا داریم تا مطالبی که فکر می کنید در کتاب کمتر به آن پرداخته شده است را برای ما بفرستید. همچنین کتاب بعدی این نویسنده کتاب انقلاب گیمیفیکیشن است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: مبانی
فصل دوم: انگیزه بازیکنان
فصل سوم: مکانیک‌های بازی
فصل چهارم: طراحی برای درگیری ذهنی
فصل پنجم: مکانیک‌ها و دینامیک‌های بازی
فصل ششم: مثال‌های گیمیفیکیشن
فصل هفتم: برنامه‌نویسی مکانیک‌های پایه‌ای بازی
فصل هشتم: استفاده از پلتفرم‌های گیمیفیکیشن آماده

مشخصات کتاب
قیمت کتاب:

22,000 تومان

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب طراحی گیمیفیکیشن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *