طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پکیج جامع گیمیفیکیشن

شامل 4 دوره آموزشی: نوروساینس برای زندگی، مربع مثلث دایره، کد تقلب و گیمیفیکیشن در بازاریابی

تصویر پکیج جامع گیمیفیکیشن
تصویر پکیج جامع گیمیفیکیشن

معرفی دوره‌های پکیج

تیم آقای گیمیفیکیشن به عنوان بزرگترین سایت آموزش گیمیفیکیشن ایران شیوه‌های متفاوتی را در آموزش گیمیفیکیشن امتحان کرده‌است. برگزاری بیش از 50 کارگاه آموزشی گیمیفیکیشن در سرتاسر ایران و انجام پروژه‌های متفاوت گیمیفیکیشن باعث شد تا مهم‌ترین مسائل و نیازهای آموزشی گیمیفیکیشن را درک کنیم. به همین دلیل هم بعد از 6 سال تلاش فکر می‌کنیم به دوره جامع گیمیفیکیشن رسیده‌ایم.

محتویات پکیج

دوره نوروساینس برای زندگی
10 ساعت
دوره مربع مثلث دایره
7 ساعت
دوره کد تقلب
n ساعت
دوره گیمیفیکیشن در بازاریابی
12 ساعت

اجتماع این چهار دوره، دوره‌ جامع گیمیفیکیشن را شکل می‌دهد. شما از طریق لینک زیر می‌توانید برای خرید این دوره اقدام کنید تا از تخفیف استفاده کنید. پیشنهاد ما همچنان این است که با دوره‌ی نوروساینس شروع کنید.

شیوه آموزش

شیوه‌های متفاوت آموزش گیمیفیکیشن: از نظر من دو شیوه‌ی کاملا متفاوت در آموزش گیمیفیکیشن وجود دارد. در روش اول شما با گیمیفیکیشن، گیمیفیکیشن را یاد می‌گیرید یعنی چیزی که در اکثر سال‌های فعالیت تیم ما انجام می‌شد. دوره‌هایی نظیر دوره مقدماتی گیمیفیکیشن، دوره گیمیفیکیشن در کسب و کار و دوره پیشرفته گیمیفیکیشن که ترجمه کتاب گیمیفیکیشن کاربردی یوکای چو هست حاصل این تفکر بود. در نقشه راه گیمیفیکیشن شما بیشتر با این روش‌ها آشنا می‌شوید.

اما ما متوجه شدیم که این آموزش‌ها در عمل و موقع پیاده‌سازی دید کاملی به شما نمی‌دهد و باید با چیز دیگری آمیخته شود و انگار به تنهایی کافی نیستند! به همین دلیل تمامی این دوره‌ها را در سایت رایگان کردیم! و تلاش داریم شیوه جدید آموزش گیمیفیکیشن را بیان کنیم. در این شیوه شما با استفاده از نوروساینس و فرگشت یک ریشه فکری ایجاد می‌کنید و گیمیفیکیشن را روی این ریشه یاد می‌گیرید.

مزایای پکیج

پکیج جامع گیمیفیکیشن چه مزایایی دارد؟ فرض کنید که شما می‌خواهید UI یک اپلیکیشن گیمیفاید شده را طراحی کنید چه مدل گیمیفیکیشنی به شما کمک می‌کند؟ واقعا هیچ! فرض کنید شما می‌خواهید برای یک قشر خاص یک گیمیفیکیشن طراحی کنید جه مدل گیمیفیکیشنی به شما آموزش می‌دهد چگونه از این افراد دیتای لازم را درک کنید؟ واقعا هیچ! به همین دلیل هم سه دوره اساسی برای ساخت ریشه‌ی این درخت طراحی شده‌است.

محتویات پکیج
شامل 4 دوره آموزشی: نوروساینس برای زندگی، مربع مثلث دایره، کد تقلب و گیمیفیکیشن در بازاریابی
قیمت دوره:

4,000,000 تومان

دسته‌بندی:
توجه (فرصت کارآموزی):

کارآموزان عزیز بعد از ثبت‌نام، ابتدا دوره نوروساینس را مشاهده کرده و سپس برای دسترسی به محتوای جلسات کارآموزی به مدرس دوره پیام بدهند.

مدرس دوره‌ها
عکس کامران حاتمی
کامران حاتمی
متخصص گیمیفیکیشن و طراحی رفتار
دانشجویان درباره این دوره چه می‌گویند؟
دیگر دوره‌های آموزشی
شامل 6 دوره آموزشی: نوروساینس برای زندگی، مربع مثلث دایره،...
5,000,000 تومان
38%

1 دیدگاه برای پکیج جامع گیمیفیکیشن

  1. sarahghasemi7cb

    سلام. ممنون از این دوره بسیار جالب. می‌خواستم بدونم چه جوری باید عضو پیج‌های مخصوص دوره شد؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *