طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود وبینار گیمیفیکیشن در آموزش + دانلود رایگان

دانلود وبینار گیمیفیکیشن در آموزش
دانلود وبینار گیمیفیکیشن در آموزش

با سلام. با توجه به درخواست شما عزیزان، فایل ارائه گیمیفیکیشن در آموزش با کیفیت خوب و حجم کم در اختیار شما عزیزان قرار می­‌گیرد. در این وبینار گیمیفیکیشن، به شرح مباحثی مانند چیستی و چرایی گیمیفیکیشن، شرح کامل فریم­ورک اکتالیسیس، هرم saps، بررسی مدل­‌های آموزشی مانند k6 ، معرفی lms ­های برتراستانداردهای lms پرداخته‌­شده‌­است.

شما می‌­توانید این وبینار را از لینک زیر دریافت کنید. همچنین در صورتی که مایل به دریافت پاورپوینت گیمیفیکیشن هستید به من پیام دهید.  فرمت ppt  گیمیفیکیشن در آموزش آماده‌­است تا در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. لطفا دوستانی که مایل به دریافت اسلایدهای گیمیفیکیشن هستند در تلگرام به من پیام دهند. (اگر هنوز نمی دانید گیمیفیکیشن چیست کلیک کنید)

[purchase_link id=”12683″ style=”button” color=”green” text=”خرید وبینار گیمیفیکیشن در آموزش”]

اسلایدهای وبینار گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن در آموزش، یکی از دسته‌­های بسیار مهم و کاربردی در سایت آقای گیمیفیکیشن ‌‌می‌­باشد و یکی از زمینه­‌هایی است که خود تیم آقای گیمیفیکیشن تمرکز و تسلط خوبی روی آن دارد. به همین منظور، نیاز بود تا در این راه اقدامات بیشتری برای رفاه حال فراگیران عزیز انجام شود.حتی پلتفرم گیمیفیکشین تیم ما بر همین اساس است.

همچنین، کتابچه گیمیفیکیشن در آموزش در دست تهیه است و تلاش می­‌کنیم تا در اولین فاصله بتوانیم این کتابچه را در اختیار خوانندگان عزیز آقای گیمیفیکیشن قرار دهیم، تا بعد از وبینار گیمیفیکیشن، منبع بعدی شما قرار بگیرد. به همین دلیل هم از خوانندگان عزیز تقاضا داریم تا مطالبی که برای آن­ها مهم‌­تر از بقیه هستند به تیم ما معرفی کنند تا بتوانیم در تهیه این کتابچه تلاش بیشتری داشته باشیم و از طرف دیگر، پاسخگوی نیاز این عزیزان باشیم.

اسلاید و پاورپوینت گیمیفیکیشن ppt
اسلاید و پاورپوینت گیمیفیکیشن ppt

نکته نهایی این است که شما اگر هنوز مطلب خاصی راجع به گیمیفیکیشن نخوانده‌اید و این اولین صفحه‌ای می‌باشد که پیدا کرده‌اید نگاه کوتاهی به نقشه راه گیمیفیکیشن که در سایت موجود است بیندازد مطالب آن را بخوانید تا فایل ppt گیمیفیکیشن که در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد برای شما قابل فهم‌تر باشد و همچنین استفاده‌ی بیشتری بتوانید از آن بکنید. حتما این کار را قبل از دیدن وبینار گیمیفیکیشن انجام دهید.

کامران حاتمی
کامران حاتمی
حدود 10 سالی است که در حوزه گیمیفیگیشن و طراحی رفتار به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنم و علاقه زیادی به ترویج این موضوعات در ایران دارم. آقای گیمیفیکیشن یک تیم است و من کامران حاتمی، مدیر این تیم پرانرژی و حرفه‌ای هستم. پیش‌زمینه تحصیلی مهندسی کامپیوتر (از علم و صنعت) و MBA (از امیرکبیر) دارم و در مسیر فعالیتم در حوزه گیمیفیکیشن، مطالعات گسترده‌ای در زمینه‌های نوروساینس، روان‌شناسی و علوم رفتاری داشتم. هم‌چنین کتاب‌های طراحی گیمیفیکیشن، گیمیفیکیشن در تدریس، هر آنچه باید درباره طراحی بازی‌های آموزشی اثربخش بدانید، ۱۴ روز تا شادی پایدار و اضطراب را ترجمه کرده‌ام. در حال حاضر در سوئد هستم.

10 پاسخ

  1. سلام من وبینار را تهیه کردم ولی احساس میکنم فایل ها ناقض هستند .همه فایل ها چند دقیقه ای اند و وسط صحبت گوینده قطع میشن

    1. سلام معمولا وبینارای من 2:30 اینان حالا اگر بعدا قطع شده باشه کمتره این رو واقعا حضور ذهن ندارم الانم دسترسی ندارم

  2. سلام
    وبینار های داخل سایت و کتاب هایی که برای دانلود قرار دادین لینک هاشو پیدا نمیکنم، آیا باید خریداری بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب