طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وبینار گیمیفیکیشن در پزشکی +دانلود رایگان

وبینار گیمیفیکیشن در پزشکی
وبینار گیمیفیکیشن در پزشکی

این وبینار در تاریخ 29 تیر سال 1398 انجام شده‌­است. حتما قبل از دیدن این دوره، دوره ویدیویی رایگان گیمیفیکیشن را ببینید. گیمیفیکیشن در پزشکی، تناسب اندام، سلامت عمومی و بازی مثبت موضوع این وبینار بوده‌­است. در ابتدا با مفاهیم کلی گیمیفیکیشن در این وبینار آشنا می­شوید که شامل مباحث زیر است:

سپس به بررسی 40 مورد از بهترین مثال­‌های گیمیفیکیشن در پزشکی و سلامت می­‌پردازیم. برای دیدن بهترین مثال‌­های گیمیفیکیشن در سلامت، کلیک کنید.

گیمیفیکیشن در پزشکی

نکته قابل توجه این است که این 40 مثال بر اساس میزان محبوبیت و فروش بوده‌­است و شامل مثال­‌هایی در این موارد است:

  • گیمیفیکیشن در پزشکی برای دانشجویان این رشته
  • گیمیفیکیشن در پزشکی برای پیگیری نسخه‌های پزشکان
  • گیمیفیکیشن برای آگاهی از بیماری ها که حالت پیش‌گیری دارد
  • شبیه‌سازی موارد پزشکی از جمله عمل جراحی
  • گیم‌فول دیزاین برای اتاق‌ها و مطب های پزشکان
  • سامانه‌های گیمیفیکیشن سلامت برای سازمان‌ها
  • رقابت‌های جمعی برای بهبود سلامتی از جمله کم کردن وزن،راه رفتن بیشتر و…

همچنین در این وبینار به شباهت‌­های بین مثا‌ل‌­ها اشاره شده‌­است و به نوعی به راهکار‌های ایرانیزه کردن این مثال­ها پرداخته‌­ایم.

نکات نهایی گیمیفیکیشن در پزشکی

نکته نهایی این است که شما اگر هنوز مطلب خاصی راجع به گیمیفیکیشن، نخوانده‌­اید و این اولین صفحه­‌ای می‌­باشد که پیدا کرده‌­اید نگاه کوتاهی به نقشه راه گیمیفیکیشن که در سایت موجود است بیندازید. در دنیا دو کاربرد گیمیفیکیشن بسیار جدی گرفته می‌شود. نخست گیمیفیکیشن در آموزش و سپس گیمیفیکیشن در سلامت! مورد دوم اما به نظر من جزو مواردی است که گیمیفیکیشن در ایران حرفی برای گفتن ندارد! 

 

Picture of کامران حاتمی
کامران حاتمی
حدود 10 سالی است که در حوزه گیمیفیگیشن و طراحی رفتار به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنم و علاقه زیادی به ترویج این موضوعات در ایران دارم. آقای گیمیفیکیشن یک تیم است و من کامران حاتمی، مدیر این تیم پرانرژی و حرفه‌ای هستم. پیش‌زمینه تحصیلی مهندسی کامپیوتر (از علم و صنعت) و MBA (از امیرکبیر) دارم و در مسیر فعالیتم در حوزه گیمیفیکیشن، مطالعات گسترده‌ای در زمینه‌های نوروساینس، روان‌شناسی و علوم رفتاری داشتم. هم‌چنین کتاب‌های طراحی گیمیفیکیشن، گیمیفیکیشن در تدریس، هر آنچه باید درباره طراحی بازی‌های آموزشی اثربخش بدانید، ۱۴ روز تا شادی پایدار و اضطراب را ترجمه کرده‌ام. در حال حاضر در سوئد هستم.

5 پاسخ

  1. بسیار خوب بود بهتر بود خلاصه ای از کتاب هم در سایت نحوه خرید و قیمت ان نیز اعلام میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب