طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کارگاه طراحی شیطانی + دانلود کارگاه

کارگاه طراحی شیطانی + دانلود کارگاه
کارگاه طراحی شیطانی + دانلود کارگاه

همانطور که مطلع هستید در تاریخ 26 دی ماه کارگاه طراحی شیطانی برگزار گردید.یکی از مواردی که بنده در چندماه اخیر تلاش کرده ام به آن برسم نزدیک شدن به ادبیات عامه مردم است. به همین دلیل برای مثال دوره گیمیفیکیشن در کسب و کار برای افرادی درست شده است که شاید تنها یک پیج اینستاگرام دارند.(اگر هنوز نمیدانید گیمیفیکیشن چیست کلیک کنید)

از سوی دیگر همواره خیلی از افراد با این ادبیات با من صحبت می کردند: “به نظر من دین گیمیفیکیشن خالص است” این شد که به این فکر افتادم که یک کارگاه متفاوت برگزار کنم.کارگاه طراحی شیطانی که به علت مخالفت محل برگزاری مجبور به تغییر نام آن به کارگاه طراحی اعتیادآور شدیم که بر اساس کتاب طراحی شیطانی است. تمام حرف کارگاه طراحی شیطانی این است که ما  7 گناه کبیره داریم این گناهان عبارتند از:

• غرور (Pride)
• طمع (Greed)
• شهوت (Lust)
• حسادت (Envy)
• خشم (Wrath)
• شکم‌پرستی (Gluttony)
• تنبلی (Sloth)

7 گناه کبیره
7 گناه کبیره

هرچند معادل فارسی خیلی از این عناوین شاید درست نباشد و معنای واژه انگلیسی متفاوت است اما اگر برای مثال ما بدانیم که کاربران ما درگیر حسادت می شوند آیا نمی توانیم با استفاده از این حسادت کاری کنیم که از ما بیشتر بخرند؟

آیا نمی توانیم کاری کنیم که به خاطر جریحه دار شدن غرور افراد بیشتر در محیط ما باقی بمانند؟

این خلاصه ای از کارگاه است این کارگاه خیلی وارد مباحث گیمیفیکیشن نمی شود.و به صورت نکته نکته و از هم گسسته نکاتی را خدمت شما ارائه می دهد.قرار نیست تمامی نکات در کار شما اعمال شود حتی اگر بتوانید یک نکته از این نکات را به کار ببرید موفق خواهید بود.

همچنین شما متوجه ترفندهای رقیبان خود و حتی کسب و کارهایی که شما به عنوان مشتری با آن ها سر و کار دارید خواهید شد.کارگاه طراحی شیطانی به شما 7 تله موش یاد می دهد.هم چگونگی ایجاد تله موش و هم چگونگی فرار از آن را فراخواهید گرفت.

[purchase_link id=”17576″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]

Picture of کامران حاتمی
کامران حاتمی
حدود 10 سالی است که در حوزه گیمیفیگیشن و طراحی رفتار به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنم و علاقه زیادی به ترویج این موضوعات در ایران دارم. آقای گیمیفیکیشن یک تیم است و من کامران حاتمی، مدیر این تیم پرانرژی و حرفه‌ای هستم. پیش‌زمینه تحصیلی مهندسی کامپیوتر (از علم و صنعت) و MBA (از امیرکبیر) دارم و در مسیر فعالیتم در حوزه گیمیفیکیشن، مطالعات گسترده‌ای در زمینه‌های نوروساینس، روان‌شناسی و علوم رفتاری داشتم. هم‌چنین کتاب‌های طراحی گیمیفیکیشن، گیمیفیکیشن در تدریس، هر آنچه باید درباره طراحی بازی‌های آموزشی اثربخش بدانید، ۱۴ روز تا شادی پایدار و اضطراب را ترجمه کرده‌ام. در حال حاضر در سوئد هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب