طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی

طراحی، اجرا و پیاده‌سازی
بازی‌های نمایشگاهی

تیم آقای گیمیفیکیشن با تکیه بر طراحان حرفه‌ای و متخصصان مجرب خود و به منظور افزایش بازدهی و جذب غرفه شما در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، انواع خدمات بازی‌های نمایشگاهی از طراحی انواع مختلف بازی‌ها و گیمیفیکیشن تا اجرا و پیاده‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن‌ها را ارائه می‌دهد.
بنر بازی نمایشگاهی
برخی از مشتریانی که افتخار همکاری با آن‌ها را داشتیم

چرا بازی‌های نمایشگاهی اهمیت و جذابیت دارند؟

هزینه‌های مالی، زمانی و انسانی یک غرفه در نمایشگاه‌ها عموما قابل‌توجه است و صاحبین کسب‌وکار توقع دارند که در ازای این هزینه‌ها، بیشترین بازدهی و نتیجه را از بازدیدکنندگان دریافت کنند. بازی‌های نمایشگاهی و گیمیفای کردن غرفه، راهکاری جدید و خلاقانه برای رسیدن به این اهداف محسوب می‌شوند که در صورتی که درست طراحی و اجرا شوند، می‌توانند به‌راحتی پربازده‌ترین و جذاب‌ترین راهکار باشند.
چرا بازی‌ها و گیمیفیکیشن؟
لذت‌بخش و پر از هیجان و چالش‌ها هستند
همه دوست دارند حداقل یک‌باز امتحان‌شان کنند
باعث به یادسپاری و ایجاد خاطره جذاب می‌شوند

مزایای بازی‌های نمایشگاهی

از جمله مهم‌ترین مزایای بازی‌های نمایشگاهی و گیمیفای کردن غرفه، موارد زیر می‌باشند:

آشنایی عمیق و ماندگار با برند شما

بازی‌های نمایشگاهی به‌عنوان راهکاری متفاوت و جذاب باعث می‌شوند بازدیدکنندگان غرفه شما طبق هدف مدنظر کسب‌وکارتان در قالب بازی‌ها قرار گیرند و در آن بازی‌ها به چالش کشیده شوند تا بدین‌طریق برند شما برای همیشه و به‌طور عمیق‌تر در ذهن‌شان حک شود.

جلب‌توجه و جذب بیش‌تر

بازی‌های نمایشگاهی این پتانسیل را دارند که توجه بازدیدکنندگان بیش‌تری را به غرفه شما جلب کنند و باعث جذب و ترغیب آن‌ها به انجام اقدامات موردهدف کسب‌وکار شما شوند. علاوه‌بر این، حسابی شلوغ شدن غرفه شما در نمایشگاه باعث ایجاد کنجکاوی در بین دیگر بازدیدکندگان می‎‌شود.

وکتور سرفصل های آموزش سازمانی

اجرای صفر تا صد: از طراحی تا پیاده‌سازی

تیم ما متشکل از طراحان و متخصصان توانمند از ایده‌پردازی و ارائه طراح اولیه تا اجرای کامل و پیاده‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همراه و در کنار کسب‌وکار شما خواهد بود تا تجربه و نتیجه‌ای رضایت‌بخش کسب کنید.
طراحی بازی نمایشگاهی و گیمیفای کردن غرفه بین 2 هفته تا یک ماه زمان می‌برد و ما برای شما 3 پلن و ایده متفاوت با هزینه و زمان‌بندی مختلف ارائه می‌کنیم تا بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.
وکتور ایده پردازی

دریافت مشاوره یا سفارش بازی نمایشگاهی

برای ارتباط یا دریافت مشاوره تخصصی با طراحان و مختصصین تیم آقای گیمیفیکیشن، فرم مقابل را پر کنید.
وکتور هدف

فرم درخواست بازی نمایشگاهی