آقای گیمیفیکیشن | مرجع آموزش گیمیفیکیشن

معماهای هفتگی گیمیفیکیشن

در آقای گیمیفیکیشن ما هر هفته برای شما سوالاتی را مطرح می کنیم هر سوال یک شماره دارد و به نظر می رسد اگر در همین صفحه نظرات خود را مطرح کنید تا دیگر افراد هم بتوانند نظرات شما را بخوانند بسیار مفید خواهد بود.با این فرمت به سوالات پاسخ دهید. شماره سوال)جواب پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.

1-تجاوز و قتل در روز روشن

در سال 1964 کیتی جنوس در نیویرک در ملا عام بعد از تحاوز به قتل رسید نکته بسیار عجیب و رعب آور در این زمینه این بود که مردم زیادی شاهد به وقوع پیوستن این ماجرا بودند اما هیچ کسی کمک نکرد!آن اوائل همگی ساکنین بی عاطفه نیویرکی را سرزنش کردند،اما روان‌شناسان اجتماعی بیل لاتان و جان دارلی توانستند رفتار تماشاگران آن صحنه خیابانی را مجداا ،در آزمایشکاهشان (به شکل تحیقاتی) دوباره سازی کنند.سپس بر اساس واکنش ها این‌گونه نتیجه گیری کردند که هرچقدر تعداد شاهدان صحنه جنایت بیشتر باشد امکان این‌که کسی کمک کند کمتر است چرا؟

2-لذت دهی طولانی مدت

جمله زیر که از کتاب طراحی حسی برداشته شده است چه ارتباطی می تواند با گیمیفیکیشن داشته باشد.

“اگر بخواهیم چیزی دارای لذت دهی طولانی مدت باشد دو جز اصلی مورد نیاز است مهارت مشاهده کننده و مهارت طراح در ایجاد تجربه ای قوی و با ارزش”

عنوان منو
دوره پیشرفته گیمیفیکیشن شروع شد!کد fifty برای جمعه سیاه!
+ +
در حال بارگذاری