طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مسابقه گیمیفیکیشن

مسابقه گیمیفیکیشن
مسابقه گیمیفیکیشن

با سلام کامران حاتمی هستم مدیر سایت آقای گیمیفیکیشن . با توجه به اینکه مسابقات زیادی در سایت و کانال تلگرام راه اندازی کرده ایم در تلاشیم که در این صفحه مسابقات را شرح دهیم تا همه از این مسابقات مطلع شوند.مسابقه گیمیفیکیشن ما غالبا به این موضوع برمی گردد که یک مسابه بیان می شود و از شما راه حل هایی خواسته می شود.(اگر هنوز نمی دانید گیمیفیکیشن چیست کلیک کنید)

مسابقه گیمیفیکیشن خرداد ماه 98 :مهم ترین عامل جذابیت بازی‌ها از نگاه من

در این مسابقه گیمیفیکیشن شما با سرچ کردن در گوگل برای 6 مورد زیر می‌توانید جواب این سوال را در یکی از نوشته‌ها پیدا کنید دقت کنید که پاسخ به این سوال را در تلگرام یا واتساپ برای من بفرستید(09120257856) به افرادی که تا اخر ماه به این سوال پاسخ صحیحی بدهند کد 50 درصد دوره گیمیفیکیشن در بازاریابی اهدا خواهد شد.

مسابقه گیمیفیکیشن به مناسبت روز جهانی بازی های رومیزی

در این بازی شما باید مراحل زیر را طی کنید و برنده 1 میلیون تومان پول نقد شوید.

1-بازی سال تولد میلادی خود را پیدا کنید.

برترین بازی های رومیزی دهه 70

برترین بازی های رومیزی دهه 80

برترین بازی های رومیزی دهه 90

یعنی مثلا اگر مثل من متولد 1990 هستم باید بازی سال تولد خود را پیدا کنم.

2-بر اساس قواعد بازی سال تولد خود، یک پیشنهاد دهید

برای بهبود ریحون و یا *555# بدهید. برای مثال می گویید که قواعد بازی سال من این‌ها هست و با استفاده از این قوانین یک مسابقه پیامکی برای خرید شارژ بیشتر در ستاره 555 مربع و یا افزایش خرید از ریحون پیشنهاد می‌دهم.(افزایش فروش مهم ترین معیار ما در این مسابقه است)

3-جواب‌های خود را برای من بفرستید

برای ثبت جواب خود در مسابقه گیمیفیکیشن حتما باید جواب‌ها را برای من (در تلگرام به ایدی kamran68 یا ایمیبل به admin@mrgamification.com) بفرستید.

سیستم امتیاز دهی به چه صورت است؟

اگر بتوانید با بازی سال تولد خود یک مسابقه پیشنهاد دهید 5 امتیاز می‌گیرید و اگر با بازی‌های دیگر سال‌ها این کار را انجام دادید 4 امتیاز می‌گیرید.این امتیاز ضربدر کیفیت جواب شما که از 1 تا 5 تعیین می‌گردد، می‌‌شود و امتیاز نهایی شما محاسبه می‌شود.

مسابقه گیمیفیکیشن برای شتابدهنده هاردتک

شنبه در اصفهان مهمان تیم‌های شتاب دهنده اکسل بودم و وظیفه‌ی آموزش و منتورینگ گیمیفیکیشن را برای این عزیزان عهده دار بودم و به این فکر کردم که شما دوستان و همراهان عزیز آقای گیمیفیکیشن نیز در این حرکت سهیم باشید برای همین قضیه در این پست به معرفی 4 تیم می پردازم اما قبل از هرچیز شرح مسابقه گیمیفیکیشن :

  • پاسخ‌ها را ترجیحا زیر این پست به صورت کامنت بنویسید.
  • داوری ایده‌ها به عهده تیم های شرکت کننده است نه شخص من یعنی خود تیم ها تصمیم می گیرند که کدام ایده برتر بوده است.
  • برنده روز شنبه 4 آذر معرفی می شود.

اما شرح چهار ایده:

1-مسابقه گیمیفیکیشن:تیم تالارنامه

فکر می کنم ویدیو زیر کاملا مشخص می کند که هدف این تیم چیست!

2-مسابقه گیمیفیکیشن:دیجی زرگر

یک پلتفرم و ویترین آنلاین برای ارتباط بین طلافروشی و مردمه
هر طلافروشی ی صفحه داره ک محصولاتشو داخلش به نمایش میذاره
اینا تونستن در طلافروشی ها نفوذ کنند و با تعدادی تو مرحله اول قرارداد ببنند. الان بیش از ۴۰ تا فعال و بیش از 80 تا در کل طلافروشی دارند.
از نظر سئو هم وضعیت خوبی دارن و بازدید خوبی دارن الان

3-مسابقه گیمیفیکیشن:باکس

فکر می کنم ویدیوی زیر کاملا مشخص باشه و نیاز به توضیح اضافه دیگه ای باقی نمونه

4-مسابقه گیمیفیکیشن:گلدون هوشمند

خب یک گلدون هست که با استفاده از ایترنت اشیا کاری می کنه که مواقعی که شما وقت ندارید به گلدون خودتون آب بدید این کار رو براتون انجام میده.
گلدان هوشند و گیمیفیکیشن
گلدان هوشند و گیمیفیکیشن
Picture of کامران حاتمی
کامران حاتمی
حدود 10 سالی است که در حوزه گیمیفیگیشن و طراحی رفتار به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنم و علاقه زیادی به ترویج این موضوعات در ایران دارم. آقای گیمیفیکیشن یک تیم است و من کامران حاتمی، مدیر این تیم پرانرژی و حرفه‌ای هستم. پیش‌زمینه تحصیلی مهندسی کامپیوتر (از علم و صنعت) و MBA (از امیرکبیر) دارم و در مسیر فعالیتم در حوزه گیمیفیکیشن، مطالعات گسترده‌ای در زمینه‌های نوروساینس، روان‌شناسی و علوم رفتاری داشتم. هم‌چنین کتاب‌های طراحی گیمیفیکیشن، گیمیفیکیشن در تدریس، هر آنچه باید درباره طراحی بازی‌های آموزشی اثربخش بدانید، ۱۴ روز تا شادی پایدار و اضطراب را ترجمه کرده‌ام. در حال حاضر در سوئد هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب